– Professional support and management of booking services including air tickets, hotel reservation, travel tours…
– Monitor and manage operations related to suppliers (airlines, agents, tour operators, travel platforms) and service distribution partners;
– Consulting, quotation, and booking for large customers (business customers, groups);
– Organize tracking and management of the entire booking process (from booking to the end of the journey);
– Support to perform operations or contact the airline/agent to handle professional situations related to refund/cancellation/change (if any), booking series;
– Update new price/reservation policies from airlines, and suppliers, and deploy them to relevant departments.
– Support to work with and manage the list of partners and customers assigned by the company.
– Follow up/manage periodic meetings with relevant departments to review performance;
– Ensure all cases are solved within the required timeframe following the company’s SOPs.
– Coordinate with related departments to minimize technical problems during implementation;
– Coordinate problems through providers, engineering, finance, and other related partners.
Job requirements:
– Experience in aviation industry, tourism, hotel, and air ticket. Priority is given to people with travel service experience; (Note that you will be able to participate in training sessions organized by airlines periodically or other courses sponsored by the company)
– Proficient in using Vietnam Airlines, VietJet Air, Bamboo Airways, and VU systems;
– Priority is given to proficient use of the 1S reservation system;
– Basic knowledge of Information technology (IT), and financial accounting;
– English language (reading comprehension). Proficiency in office computers;
– Ability to communicate, behave, handle situations well, can work under intense and high pressure, ready to work overtime;
– Be attentive, careful, meticulous, close to customers, and patient at work;
– Able to work in teams, in shifts, and on weekends.
Benefit:
– Negotiable salary + Bonus on special holidays of the year
– Consider salary increase according to capacity and work results
– Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance in accordance with current law
– Participate in extracurricular activities such as: Vacation, Team building, Sinh
Monthly birthday, Gratitude ceremony, Establishment Day celebration, …….
– Join physical training clubs such as football, yoga, gym…
– The company supports the cost of training, learning to improve specialized knowledge and skills
subject
Contact Info:
Vina Investment Development and Technology Transfer Co., Ltd
Address: 5th floor, Golden Park Building, 02 Pham Van Bach, Yen Hoa Ward, Cau Giay District, City. Hanoi
Web: www.vinatti.com.vn | Facebook: Vinatti Recruitment
Human Resources Department – Tel: 0901.726.858 – Email: hr@vinatti.com.vn
Applicants, please send their documents to the email address: hr@vinatti.com.vn
The title states: Full name and for ABC position
—-
TUYỂN DỤNG NHÂN VIÊN PHÁT HÀNH VÉ – MẢNG DU LỊCH
Nhiệm vụ cụ thể:
Hỗ trợ nghiệp vụ và quản lý dịch vụ booking bao gồm: vé máy bay, phòng khách sạn, tour du lịch, xe đưa đón …;
Đầu mối theo dõi và quản lý các nghiệp vụ liên quan đến đơn vị cung cấp (hãng hàng không, đại lý, doanh nghiệp lữ hành, nền tảng du lịch) và đối tác phân phối dịch vụ;
Tư vấn, báo giá và đặt chỗ cho các khách hàng lớn (khách hàng doanh nghiệp, khách đoàn);
Tổ chức theo dõi quản lý booking toàn bộ quá trình (từ khi đặt chỗ đến khi kết thúc hành trình);
Hỗ trợ thực hiện thao tác hoặc liên hệ hãng/đại lý xử lý các tình huống nghiệp vụ liên quan đến hoàn/hủy/đổi (nếu có), serie booking;
Cập nhật các chính sách giá/đặt giữ chỗ mới từ các hãng hàng không, đơn vị cung cấp, triển khai cho các bộ phận liên quan;
Hỗ trợ tiếp xúc làm việc và quản lý danh mục đối tác, khách hàng được công ty phân công;
Theo dõi/quản lý các cuộc họp định kỳ với các bộ phận liên quan để xem xét hiệu suất;
Đảm bảo tất cả các trường hợp được giải quyết trong khung giờ theo đúng quy trình chuẩn của công ty;
Phối hợp với các bộ phận liên quan để giảm thiểu các sự cố kỹ thuật trong quá trình thực hiện;
Điều phối các vấn đề qua nhà cung cấp, bộ phận kỹ thuật, tài chính và các đối tác liên quan khác.
Yêu cầu công việc:
Có kinh nghiệm trong lĩnh vực hàng không, du lịch, khách sạn, vé máy bay. Ưu tiên người có kinh nghiệm dịch vụ lữ hành; (lưu ý sẽ được tham gia các buổi học đào tạo do các hãng hàng không tổ chức định kỳ hoặc các khóa học khác do công ty tài trợ kinh phí)
Sử dụng thành thạo các hệ thống của VN, VJ, QH, VU;
Ưu tiên sử dụng thành thạo hệ thống đặt giữ chỗ 1S;
Kiến thức cơ bản về CNTT, kế toán tài chính;
Ngoại ngữ tiếng Anh (đọc hiểu). Thành thạo vi tính văn phòng;
Khả năng giao tiếp, ứng xử, xử lý tình huống tốt, có thể làm việc dưới cường độ và áp lực cao, sẵn sàng trực ngoài giờ;
Có tính chu đáo, cẩn thận, tỉ mỉ, sát sao với khách hàng, kiên nhẫn trong công việc;
Có khả năng làm việc theo nhóm, theo ca, trực cuối tuần.
Quyền lợi:
Mức lương thỏa thuận + Thưởng các dịp lễ tết đặc biệt trong năm
Xét tăng lương theo năng lực và kết quả công việc
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Pháp luật hiện hành
Tham gia các hoạt động ngoại khóa như: Nghỉ mát, Team building, Sinh nhật tháng, Lễ tri ân, Lễ kỷ niệm ngày thành lập, ……..
Tham gia các câu lạc bộ rèn luyện thể chất như: bóng đá, yoga, gym…
Công ty hỗ trợ chi phí đào tạo, học tập nâng cao kiến thức, kỹ năng chuyên môn
Thông tin liên hệ:
Công ty TNHH đầu tư phát triển và chuyển giao công nghệ Vina
Trụ sở chính: tầng 5, tòa Golden Park, 2 Phạm Văn Bạch, P. Yên Hòa, Q. Cầu Giấy, Hà Nội